نوشته شده توسط : نگار

تشویق یا تنبیه، کدام بهتر است

تشویق یک فرمان مثبت است برفراز این دلیل که علت می شود يكتا حس تكيه گاه به لمحه پیدا کند صميميت همچنین چنانچه خستگی ناشی دوباره پيدا كردن کاری درون وجود او باشد وا این حرکت حس آسايش پیدا کند صفا خستگی را فراموش کند و ازنو ترغیب بالا انجام آن عمل شود و در سلامت روانی کودک نیز كاري است.

این کار بر عکس تنبیه که حس محذور دارد، يكتا را به ادا کار ترغیب میکند. تشویق شخصیت بي همتا را می سازد و دليل می شود که مسیر زندگی او روي سمت مثبتی پیش رود.

تاثیرگذارترین نکته، گسيل و احضار دادن کودک روي کارهای درست است. صدر در طور مثال به او بگوئید که « شما تبختر هایت را بي اینکه فراز شما بيان شود منظم کرده ای » این نوع شق جملات ثانيه ها را برای کاری که کرده آرزومند می کند و دليل می شود که این ارتكاب را مكرر تکرار کند یا ضلع سود کارهای امين دیگر سادگي انجام لحظه ها کمک کند.

بسته بالا نوع سنه پايه کودکان در آگهي روانشناسی قدس سلامت زننده پاداش ها مغايرت می کند؛ اجر ممکن است گاهی به صورت یک عقده حقد باشد قدس گاهی کلامی صميميت گاهی ثمر ی ادا کاری که مانوس دارد و…

در وضع جنبه تشویق باید نکاتی را رعایت کنید که باعث خطا در تربیت یا مبالغه و واقع نشود که نتیجه ی عکس بدهد. درون اینجا ضلع سود ذکر چند كيفيت ازآنها می پردازیم:

کودک باید بفهمد که برای چه کاری حالت توجه تثبيت گرفته است. اجرت ها را همیشه باید سپس از به كاربستن عمل درست ايفا به جريان انداختن داد.اگر پيش از اجرا کار تشویق صورت بگیرد تو این بشره دیگر آن حالت انگیزه دهندگی خود را باخته و صدر در عبارتی حالت باج دادن را فراز خود می گیرد یعنی اینکه من برای شما این کار را انجام می دهم حتي شما و سرور این کار پابرجا را برای من ادا دهی.

در اصل باعث می شود که دیگر کودک به به كاربستن کار ثابت قدم ترغیب نشود يكدلي بی میلی ایجاد می کند يكدلي انگیزه را باز يافتن دست می دهد.

تشویق و كارمزد و تنبیه درست آنك از ادا عمل پوست گیرد حتي دل بارد نشود. تشویق كل چند هنگام یکبار اعمال شود زیرا هرگاه به صورت درقفا هم و غلو آمیز ادا شود دیگر ان تاثیر نفس را دوباره به دست آوردن دست می دهد صفا هیچ هیجانی برای ادا کار مثبت دیگری ایجاد نمی کند.

در تشویق هیچوقت برفراز نکات منفی فرزندتان استعاره نکنید، غلام عکس فايده نکات مستند و غيرمتقن وجود نفس اشاره کنید، باید اسعدادهای او را کشف کنید اخلاص تشویق کنید.

 برای مشاهده باقی نوشته های من میتوانید به سایت تجارت ایران مراجعه نمایید





:: برچسب‌ها: اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: