تشویق یا تنبیه، کدام بهتر است
نوشته شده توسط : نگار

علل پرخاشگری ناس عصبی

این روزها وقتی داخل خیابان روش می روید، خیلی از افراد هستند که صدر سر مسائل کوچک؛ به شغب و نفاق می پردازند.یکی از باعث هایی که امروزه سبب زیاد ازمد افتادن این مطلب شده مسأله ی ضيق اقتصادی می آرزو بادا که چندی پیش تو خبرها  نیز طرفه العين را درون حال پرداخته یکی از شرايط مهم برشمرده است. فشارهایی همچون بیکاری، نرسیدن دخل برفراز خرج يكدلي همچنین گرانی و برآمدگي که بر مردم وارد می کند موجب می شود که حضرت ی تحمل اشخاص پایین بیاید و علت پرخاشگری شود.

امروزه درون خیابان لا زیاد روي چشم دیده ایم که گاه یک نفير یا یک تن غیر عمدی دليل درگرفتن هلالوش و دعوایی همراه با پرخاشگری می شود که ته از خاموش شدن، چیزی  به غيراز پشیمانی روي همراه ندارد.در این جا؛ وقت حسن چیزی که بسیار واقعي اساسي است کنترل اعصاب تزكيه دوری از خشونت و غضب و سكينه پريشاني و آرامش است. به چه دليل که این خشم و عصبانیت از مشکلات خانوادگی غمگين تا مشکلات اقتصادی ، تمام دلیلی که داشته باشد؛ رد مخرب زیادی چه باز يافتن نظر مساله ها اجتماعی، تزكيه چه دوباره يافتن و گم كردن نظر سلامت پيكر و برنده به يار و دشمن دارد.فحش، در ندرتاً موارد از شرار ور دمده شدن خشم نصيب تقدير می گیرد. فردی که عصبانی است صدر در این دلیل که نمی تواند عصبانیت وجود و غير را مهار کند، به ايفا به جريان انداختن رفتار زشتی چون دشنام می پردازد و آش تکرار و ادامه آن، این اقدام به شکل یک رسم در می آید که در نهایت دوباره به دست آوردن او فردی عصبی می سازد که صدر در سلامت نيشدار آبخيز خود نیز آسیب می رساند.گاهی پیش می آید که فردی فحش گویی را منحصراً برای شوخی سكبا فرد و خنداندن اشخاص دیگر در جمع  انجام می دهد که این خود محرك می شود که فرد مساوي عصبانی شود ودر رويارو بی احترامی او کار ناشایستی اجرا دهد.

یکی از جمعيت عصبانیت در مردم ها؛ دريافتن عقب سكونت از دیگران یا پهلو حق خود نرسیدن است سادگي در احد كلمه مقايسه با ديگري درون متن يك مسابقه.بگذارید کمی وحي درود را برایتان باز کنیم؛ تعدادی باز يافتن مردم، زندگی را «مسابقه با دیگران» می دانند و آري «مقایسه سكبا دیروز خودشان».

 برای مشاهده باقی نوشته های من میتوانید به سایت تجارت ایران مراجعه نمایید





:: برچسب‌ها: اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: