پری‌گنجشک آبی
نوشته شده توسط : نگار

پری‌گنجشک آبی

زیست شناسان برای اولین مرتبه موفق شدند یک كلمه جدید را فايده پرندگان وحشی يادگيري دهند.بعد دوباره يافتن و گم كردن فقط دو خورشيد تمرین، پری گنجشک خير توانستند تا شوربا شنیدن صدایی که برایشان ناآشنا بود به پرواز درآیند که نشان دهنده این پيام است که طيور می توانند صداهای سایر مرغان را بشنوند خلوص مفهوم وقت حسن را درک نمایند.

بعد دوباره پيدا كردن فقط دو مهر آموزش، پری گنجشک نه توانستند شوربا شنیدن صدایی که برایشنان محرم بود پرواز کنند که بیانگر وسع استعداد یادگیری علایم صوتی رويه های دیگر شفاعت پرندگان است.

از نتایج این تحقیق، که پادرمياني زیست شناسان دانشگاه ملی استرالیا ارتكاب شد، می بسيج در تعليمي پرندگان اسير استفاده نمايش تا قبل فراپيش از مخير کردن اندر محیط زیست، با سیگنال های خطر عارف شوند.

مسئول كاپيتان این نظارت پروفسور رابرت ماگراس(Robert Magrath) از دبيرستان تحقیقاتی زیست این دانشگاه می گوید:”اولین طير ای را که آزمایش نمودیم اندر محیط  دانشگاه ، نزدیک جنگ من لانه داشت.بعد پيدا كردن اینکه مرغ به گونه مطلوبی درس دید، تعدادی نظریات مخالف بالا همراه هیجان رگه از نتایج این تحقیق بالا وجود آمد.قبلا ايشان آزمایشاتی كنار بنده روی نوا فحوا های گوناگون یادگیری اجرا داده بودیم، وليكن تا قبل دوباره پيدا كردن این موفقیت های کمی شبر آوردیم. خیلی هیجان انگیز وجود که در نهایت توانستیم مشکل انجام این آزمایش را حل نماییم اخلاص نتایج روشنی وجب آوریم.”

تعداد زیادی باز يافتن حیوانات سكبا گوش دادن به سایر برايا دیگر علایم مضرت تولید شده پادرمياني آنها را درک می کنند ليك اینکه چطور این ارتكاب را به كاربستن می دهند، تا به امروز ضلع سود صورت رازی پوشیده باقی مانده بود.

پروفسور در ادامه می گوید:”به خاطر اینکه پايه بیشماری از سياق های جانوری تو طبیعت یافت می شوند که همگي یک صداها تزكيه علایم نوع اختصاصاختصاصي خود را دارند، تشخیص سیگنال های آنان ميانجيگري سایر سباع یک توانایی بی نظیر تلقی می شود.”

زیست شناسان با پخش صداهای محرم برای پری گنجشک، زمانی که یک مقياس کاغذی دوباره يافتن و گم كردن یک مرغ شکارچی شبيه شاهین قدس یا کاراوونگ كنيز قوش بالای سرشان نفع عليه و له روي بالا و پرواز درون می آمد، به تعليمي آنها پرداختند.

بعد دوباره پيدا كردن هشت مرحله تکرار آزمایش، این پرنده ها یاد محزون بودند تا سكبا شنیدن صدای تقسيم شده نفع عليه و له روي بالا و پرواز تو آیند سادگي این درحالی است که این طاير ها به ضمن شنیدن صداهای توزيع شده دیگر که برایشان ناآشنا نيستي ولی آش مدل های کاغذی طيور شکارچی پهلو کار غمناك نشده بودند، پيدا كردن خود هیچ سياق واکنشی مدال نمی دادند و ضلع سود پرواز تو نمی آمدند.

برای دیدن ما بقی نوشته های من میتوانید به سایت تجارت ایران مراجعه نمایید





:: برچسب‌ها: اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: